Cum cumperi
Cum cumperi – Termeni si conditii
Pentru a cumpara produse din magazinul nostru, aveti la dispozitie doua modalitati de comanda: comanda pe site si comanda telefonica.
Comanda pe site
Aceasta este metoda recomandata pentru a comanda produse deoarece:
• Produsul este identificat clar si orice erori sunt evitate;
• Ora la care lansati comanda este certa si ne va permite sa ne respectam
promisiunea de a va raspunde la comanda in maxim 90 de minute;
• Aveti acces permanent la stadiul comenzii Dumneavoastra si la comentariile pe
care consultantii nostii de vanzari le adauga acestei comenzi.
Pentru a lansa comenzi nu
este necesar sa va inregistrati (adica sa va faceti un cont de client),
folosind date de identificare valide. Daca totusi optati pentru crearea unui
cont, la urmatoarle comenzi nu mai sunt necesare introducerea datelor de
identificare. Trebuie sa verificati totusi, de fiecare data, ca datele de
identificare (adresa de livrare, telefon, etc.) sunt in conformitate cu cele
actuale. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi "virtual",
in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul CUMPARA sau ADAUGA
IN COS. Acest buton il puteti gasi in dreapta fiecarui produs, la lista de
produse sau la pagina cu detaliile despre produs.
Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina unde este prezentat
continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti
la pagina anterioara folosind butonul Inapoi la pagina anterioara,fie
sa navigati pe site in vederea vizionarii/achizitionarii altor produse, fie sa
trimiteti comanda folosind butonul Trimite comanda.
La completarea formularului de comanda, aveti un camp unde puteti introduce
codul unui distribuitor autorizat care v-a recomandat site-ul (daca acest site
v-a fost recomandat de un distribuitor). Introducand acest cod, puteti
beneficia de o reducere de pret pe care distribuitorul nostru autorizat v-o
poate acorda conform competentelor sale. Daca ati ajuns intamplator pe acest
site, nu introduceti nici un cod in acest camp. Continuati finalizarea comenzii.
Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul Trimite comanda aveti
de ales tipul cumparatorului (persoana fizica, juridica sau ONG), adresele de
facturare si de livrare, precum si modalitatile de plata si livrare; puteti sa
adaugati datele despre firma Dumneavoastra sau alte adrese folosind tabelele
aferente sau accesand Contul meu. De asemenea puteti alege si modalitatea
de plata. Daca aveti alte observatii in legatura cu comanda, le puteti scrie la
rubrica Observatii comanda. Dupa ce ati bifat optiunile dorite,
dati click pe butonul Trimite comanda.
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail,
telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea
acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul
semnarii/primirii prin curierat rapid de catre client a produsului si/sau facturii
fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de
vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa
primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte
metode, cu personalul S.C. AquaMedical Consult S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale
comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
AquaMedical va recomanda realizarea comenzilor online, prin intermediul
adreselor de email puse la dispozitia Dumneavoastra la fiecare produs in parte,
pentru a putea astfel sa asiguram prelucrarea, urmarirea si livrarea cat mai
prompte ale comenzii Dumneavoastra.
Comanda telefonica
Pentru comenzi telefonice sunati la oricare din numerele de telefon de mai jos si unul dintre consultantii nostri de vanzari va va prelua comanda :
Romtelecom: |
0339 732088 |
Mobil (Orange): |
0744 618786 |
Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii/primirii prin curierat rapid de catre client a produsului si/sau facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul S.C. AquaMedical Consult S.R.L., nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.
Programul nostru de lucru
PRELUARI COMENZI: Luni - Vineri, de la 09:00 la 18:00, Sambata de la 9-13 pentru
comenzi primite telefonic si NON-STOP pentru comenzi lansate pe site si prin
e-mail. Duminica inchis.
PROGRAM LIVRARI:
1.SEDIU: Luni - Vineri, de la 09:00 la 18:00
2.CURIERAT RAPID: Luni - Vineri, de la 09:00
la 18:00
Sambata si duminica inchis
Pentru livrarile in provincie prin firmele de curierat, se va tine cont si de
programul acestora.
Livrarile se fac in termen de 24 - 48 ore, de la data confirmarii comenzii
si stocului de catre consultantii de vanzari in urma unei comenzi.
Plata produselor
Va oferim mai multe
modalitati de plata:
• Plata cu numerar la sediul nostru;
• Plata prin ordin de plata in contul nostru;
• Plata cu numerar prin depunere in contul nostru bancar (la livrarile
de provoncie economisiti astfel taxa de ramburs);
• Plata cu numerar la primirea coletului prin curier rapid;
Pentru plata prin ordin
de plata sau depunere de numerar in cont aveti nevoie de urmatoarele date:
Nume firma: S.C. AquaMedical Consult S.R.L.
Cod unic inregistrare: 31960527
Nr. Registrul Comertului: J09/445/2013
Cont: RO03 BTRL RONC RT02 1978 5501 Banca: Transilvania
Livrarea produselor - Costuri
Livrarea se va face astfel:
1. Prin curierat rapid, cu firma Fan Courier
2. Prin curierii si distribuitorii nostri acolo unde exista disponibilitatea
3. Livrarea comenzilor care nu beneficiaza de gratuitatea serviciilor de livrare, vor fi taxate conform tarifelor proprii Fan Courier pentru serviciile prestate. Pentru aceste servicii veti primi chitanta de la agentul Fan Courier.
Plata la livrare se face numerar, in lei, la valoarea din documentele fiscale primite si a confirmarii on-line a formularului de comanda. Curierii AquaMedical sau curierii rapizi cu care colaboram NU va pot solicita nici o alta suma in afara celei din documentele (facturi, chitante, bonuri fiscale sau AWB).
De asemenea, ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 10 zile.
Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor. In caz de deteriorare a produselor pe timpul transportului, aveti dreptul sa refuzati primirea sau sa intocmiti un proces verbal de receptie in care sa mentionati problemele constatate in legatura cu produsele livrate. Procesul verbal trebui intocmit in doua exemplare si semnat de ambele parti cu nume si prenume in clar si serie de buletin.
S.C. AquaMedical Consult S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierilor.
Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate de pe site-ul nostru se incadreaza intre 1 si 3 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In conditii speciale, timpul de livrare poate fi depasit numai anuntandu-va in prealabil despre aceasta situatie. In cazul in care nu puteti fi contactat la data si ora stabilite pentru livrare, vom pastra bunurile comandate timp de trei zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi contactat, comanda va fi anulata.
AquaMedical livreaza pe intreg teritoriul Romaniei prin
intermediul unor colaboratori externi, firme de curierat rapid.
Din cauza problemelor interne de organizare si logistica ale acestor firme,
termenele de livrare anuntate de catre noi (24-48 de ore din momentul
expedierii) nu sunt sigure si acestea se pot modifica fara instiintare
prealabila. Mai mult, este datoria noastra sa va anuntam ca orice termen de
livrare sau promisiune oferita direct Dumneavoastra de catre reprezentantii
firmelor de curierat rapid este relativ si trebuie considerat ca atare, AquaMedical
nu isi asuma nici o raspundere pentru aceste promisiuni. Ne cerem scuze in fata
tuturor clientilor nostri fata de care nu ne-am putut tine 100% promisiunile,
din motive ce nu tin de organizarea companiei noastre ci de modul in care firmele
de curierat rapid inteleg sa isi faca datoria fata de clienti.
Pentru a afla informatii despre livrarea unui colet prin curier rapid va rugam verificati daca ati primit de la noi prin e-mail numarul de AWB si data acestuia. Daca acestea au fost trimise inseamna ca livrarea a plecat de la noi si orice informatii se pot obtine numai de la firma de curierat rapid, la numarele de telefon pe care le gasititi in e-mail-ul primit de la noi, alaturi de numarul si data AWB-ului.
Documente (facturi, chitante, garantii)
Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.
Stocuri
Stocurile produselor se
actualizeaza pe site la intervale cuprinse intre 1 si 3 zile, pentru a fi cat
mai reale, dar pot aparea
discrepante intre stocul real si cel afisat. Astfel, AquaMedical nu
poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate, uneori
acestea fiind vandute in interval de cateva minute. Ne rezervam dreptul de a nu
onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta
curenta, nu este in stoc, nu se mai fabrica sau pentru oricare alt motiv si va
promitem ca vom face tot posibilul sa va oferim o alternative echivalenta sau
superioara la un cost similar.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea
imediata a sumelor incasate deja, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a
obligatiilor companiei AquaMedical fata de orice client in cazul
nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de
firma de la acest client.
Conditii generale de rezolvare a garantiilor
Toate produsele comercializate de
catre magazinul nostru online beneficiaza de conditii de garantie conforme
legislatiei romanesti in vigoare (OUG 21/1992, Legea 449/2003 si OUG 174/2008).
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de
producatori.
Certificatele de garantie sunt emise de S.C. AquaMedical Consult S.R.L. sau
de producator/importator, caz in care clientii trebuie sa apeleze la
reteaua de service autorizata al acestuia (retea care este gasita in acest certificat
, sau va este comunicata dupa completarea formularului de garantie).
Vom detalia mai jos procedurile si conditiile pe care trebuie sa le respecte
clientii nostri in cazul in aparitiei unor probleme de garantie in vederea
rezolvarii cat mai rapide :
1. Clientul trebuie sa completeze un formular de garantie la adresa: http://www.aquamedical.ro/filtre_apa_Formular+de+Garantie-p2-12.htm, sau in cazul in care nu
are acces la un calculator, poate contacta telefonic centrul de service, la
numelele de telefon disponibile in pagina de contact.
2. Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de client
si va emite o notificare in maxim 24 de ore lucratoare prin email care contine
indrumari catre cel mai apropiat centru de service - in cazul in care
producatorul/importatorul are o retea proprie autorizata, sau un accept
de livrare a preluarii in service in cazul in produsele trebuie sa
ajunga la centrul nostru de service.
Costurile de livrare si returnare ale produselor care vor fi reparate sau
inlocuite va fi suportat de catre compania noastra,iar expedierea se va face
numai prin intermediul curierului rapid Fan Courier. In masura in care
defectele sau neconformitatile produsului nu fac obiectul garantiei (manipulare
si utilizare defectuoasa, utilizare la alti parametrii decat cei indicati de
producatori, etc) costurile aducerii la conformitate si cele de livrare vor fi
suportate de client.
Coletul cu produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite va contine obligatoriu:
o copie dupa factura si certificatul de garantie in original, precum si
elementele de identificare intacte ( numar serial sau ambalajul original - in
cazul in care acest este trecut numai pe acesta). Aceleasi documente trebuie
prezentate si in cazul in care doriti sa veniti personal la sediul centrului
nostru de service.
Produsele ce urmeaza a fi reparate sau inlocuite nu vor fi primite de catre
serviciul nostru specializat decat corect amabalate in colete si cu formularul
de returnare semnat si atasat. Nu primim in garantie produse neambalate.
Cele 15 zile in care vom solutiona problema neconformitatii produsului decurg
din momentul in care coletul ajunge in posesia serviciului nostru specializat
impreuna cu produsele.
In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o
scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata
urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea
acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un
proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata
curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de preluare
in garantie vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la
receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor
este identica cu starea lor declarata de client la trimiterea coletului. Orice
inadvertenta intre starea declarata de client la completarea formularului de
retur si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru
specializat va conduce eliminarea acelor defecte din lista celor acoperite de
ganatie, compania noastra neputand fi facuta raspunzatoare de acele defecte
aparute in timpul transportului. Este posibil ca starea produsului receptionat
la garantie sa nu permita inlocuirea acestuia decat dupa remedierea defectelor
aparute pe timpul transportului, caz in care clientul va fi instiintat de
aceste costuri, el putam alege intre inlocuire si reparare cu plata acestor
costuri, sau returnarea contravalorii produsului mai putin costurile
respective.
Diagnosticarea defectelor produsului se face in cel mult 24-48 de ore de la
receptia produsului defect in centrul de nostru de service, in conditiile
specificate mai sus. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile de la
receptie, centrul nostru de service se obliga sa comunice beneficiarului
diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la
care produsul va fi readus la conformitate. Dupa readucerea produsului in stare
de functionare, aveti posibilitatea de a ridica produsul direct din centrul
nostru de service sau sa solicitati expedierea sa prin curier. Timpul de
nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest
interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service
(receptia coletului conform indicatiilor de mai sus), pana la aducerea produsului
in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii
produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre client.
In cazul solicitarilor nejustificate, se percepe o taxa de constatare in
valoare de 50 RON , precum si plata transportului dus-intors.
Nu fac obiectul garantiei produsele care au etichete sau sigilii de garantie
deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii
neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii
mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta,
utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea
substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize
fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in
interiorul echipamentelor, interventia mecanica asupra produselor, conectarea
sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor,
virusari, rescrieri gresite etc.
Returnarea produselor
Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).
Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii si numai prin transfer bancar. Ruperea sigiliului atrage imposibilitatea returnarii produsului.
Consumatorul trebuie sa completeze un formular de returnare a produsulelor prezent la adresa:http://www.aquamedical.ro/filtre_apa_Formular+de+Garantie-p2-12.htm.Serviciul nostru specializat va verifica toate datele completate de consumator si va emite o notificare prin email catre client care contine numarul de autorizare a denuntarii contractului. O copie a acestei notificari ce poate fi tiparita de catre consumator din contul propriu, sau direct din emailul primit, trebuie semnata si atasata obligatoriu coletului ce contine produsele ce urmeaza a fi returnate. Acest document trebuie atasat coletului ce contine produsele returnate astfel incat el sa fie vizibil fara a desface respectivul colet.
Produsele ce urmeaza a fi returnate nu vor fi primite de catre serviciul nostru specializat decat corect amabalate in colete si cu formularul de returnare semnat si atasat, colete care vor fi expediate pe adresa centrului nostru de colectare a produselor din Str. Dorobantilor nr.52 , Braila, Cod Postal: 810225. Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale. Pentru expedierea coletelor va rugam sa folositi acelasi serviciu de curierat prin care ati primit produsele. Nu primim la retur produse neambalate. Coletele ce nu au in mod vizibil formularul de returnare tiparit (notificarea ce contine numarul de autorizare a returnarii) semnat in original de catre client nu vor fi primite de serviciul nostru specializat si vor fi refuzate. Cele 30 de zile in care vom rambursa contravaloarea produselor derulate se scurg din momentul in care acest formular de denuntare unilaterala a contractului, cu numar de autorizare si semnat de catre client, ajunge in posesia serviciului nostru specializat impreuna cu produsele returnate.
In momentul sosirii coletelor in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Toate coletele primite si care respecta aceste conditii de returnare vor fi desfacute si fotografiate pentru a consemna starea la receptie a produselor din interior, si pentru a verifica daca starea produselor este identica cu starea lor din momentul completarii formularului de returnare (in momentul completarii formularului, pe baza asumarii raspunderii, clientul trebuie sa consemneze starea produselor in scris si/sau prin fotografii). Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
Clientul va fi instiintat in termen de 72 de ore de la primirea coletului de aceasta situatie si va putea alege daca primeste inapoi pe cheltuiala sa produsele neconforme cu declaratia sa si produsele care nu mai sunt in aceeasi stare in care au fost livrate initial clientului, sau daca accepta aducerea acestor produse la starea initiala. Societatea noastra poate percepe taxe suplimentare in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc., sau care nu corespund cu declaratia clientului din momentul completarii formularului de returnare, pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului, cu acordul clientului.
De asemenea nu acceptam la retur produsele care sunt desigilate.
Accept comunicari comerciale
Prin inscrierea pe site sau lansarea unei comenzi catre www.aquamedical.ro, imi declar in mod expres acordul prinvind primirea de comunicari comerciale sub forma de newsletter si/sau stiri, prin orice mojloc de comunicare, de la S.C. AquaMedical Consult S.R.L. Puteti oricand solicita sa nu mai primiti nici o comunicare comerciala prin dezabonare pe site, prin formularul de contact sau prin telefon/fax.
Posibilitatea unei colaborari
Daca sunteti multumiti de calitatea produselor si serviciilor noastre,puteti deveni si dumneavoastra distribuitorul nostru. Avem programe de stimulare motivante pentru cei ce ni se alatura in activitatea de promovare si vanzare a produselor prezentate pe site. Pentru a afla mai multe informatii, va trebui sa va creati un cont. Toate informatiile le veti gasi acolo.